חברת SEORUN

קידום ברשתות חברתיות

פירסום ברשתות חברתיות

צרכנים מאמצים תפקידים פעילים יותר ויותר ביצירת שיתוף תוכן שיווקי עם חברות המותגים שלהם. חברות וארגונים מחפשים תוכניות שיווקיות חברתיות מקוונות ומסעות פרסום במאמץ להגיע לצרכנים. עם זאת, האתגר העומד בפני חברות רבות הוא שלמרות שהם מכירים בצורך להיות פעיל במדיה החברתית, הם אינם מבינים באמת כיצד לעשות זאת ביעילות, אילו מדדי ביצוע הם צריכים למדוד וכיצד הם צריכים למדוד אותם.

 יתר על כן, כאשר חברות מפתחות אסטרטגיות מדיה חברתית, על פלטפורמות כגון YouTube, פייסבוק, ו טוויטר הם לא מטופלות לעתים קרובות ולמשבצת זאת נכנסים מקדמי אתרים.

אפיון

מקשיבים לצרכים של הלקוח

נשב אתכם

איפיון צרכי הלקוח אשר משתנים מפרוייקט לפרוייקט

אסטרטגיה

לכל פרוייקט נדרשת גישה שונה וייחודית

משוב חיובי

מה אמרו הלקוחות שלנו

משרד רואי החשבון שלי גדל ותפח בשנה האחרונה בזכות המקום אליו הגענו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות וכל זאת בזכות SEORUN
רחל קופמן
מנהלת משרד רואי חשבון

קידום ברשתות החברתיות

אז נכון כבר מזמן הבנו שהעולם שאנו חיים בו הוא עולם מתקדם שמנסה בכל שעובר לנסות להשתדרג ולשפר את עצמו יותר והאינטרנט והרשתות החברתיות בפרט הפכו להיות דברים מאד משמעותיים בחייו של כמעט כל אדם ואדם ואנשים מבלים יותר ויותר זמן באופן פעיל ברשתות החברתיות ובעלי העסקים יכולים לנצל את כוחן של הרשתות החברתיות בכדי לפרסם ולשווק את השירותים או המוצר שהם מוכרים.

יש לדעת שכיום לרשתות החברתיות יש כח עצום למשל לפייסבוק יש כארבעה מיליון משתמשים אך ורק בישראל ואתם בעלי העסקים יכולים לדאוג לחשוף אתם עצמכם לכמה שיותר משתמשים מארץ ישראל .

בפרסום ברשתות החברתיות יש חשיבות גדולה להגדרה של קהל היעד שלכם בכדי שתוכלו להתמקד בו בכדי ליצור תחושה שאתם פונים לקהל מסוים מסיבה מסוימת ולא סתם באופן כללי ובכך תוכלו להיות ממוקדים ומפוקסים על המטרה שלכם ולהשיג את קהל היעד שאליו אתם מכוונים.

המרכיבים החשובים ביותר לשיווק ברשתות חברתיות הם יצירת קשר עם הלקוח ואיכות התוכן שאתם מעלים.
ככל שתצרו תוכן מעניין יותר, מרגש או מלהיב כך תזכו ליותר תגובות, לייקים ואפילו שיתופים אך אתם צריכים להיות פעילים כמה שאפשר ולתקשר עם הלקוח בגובה העיניים למתן תחושת ביטחון ואמינות.
חשוב לזכור שתוכן עדכני זוכה להרבה מאד תגובות ויוצג בראש העמוד כי כך תכננו את פייסבוק שהדברים המעניינים יהיו בראש ובראשונה.

חשוב מאד לא להשתמש ברשתות החברתיות כערוץ מכירות שמנסה לדחוף בכח את המוצר או השירותים שלו ללקוח וזה יכול להרגיז מאד את האוהדים שלכם ולגרור בעיות רבות.
השתדלו לפרסם ידע מקצועי שיתרום ללקוח, ידע שיוכל לעזור לו לפתור דברים בעצמו, לא תאבדו בכך לקוחות להפך, הם יראו בכם בעלי מקצוע אמינים ואיכותיים שבהם רוצים לעזור ללקוח ולא רק להרוויח כסף וזה יגרום לתחושת ביטחון ואמינות בקרב הלקוחות שלכם הם יסמכו עליכם הרבה יותר.

לסיכום פרסום ברשתות החברתיות  – קידום בפיסבוק הינו דבר חשוב שלא פשוט לעשות לבד ומומלץ להיעזר באיש מקצוע איכותי, אמין, שיודע מה הוא עושה בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בשבילנו

דילוג לתוכן